Organisatie

De organisatie van de Oranjebraderie is in handen van de Koopstraat Rumpen en Lindeplein, vertegenwoordigd door een aantal (niet-)ondernemers. De organisatie wordt ieder jaar bijgestaan door enkele lokale verenigingen om de markt tot een zo goed mogelijk eind te brengen. Echter de Koopstraat Rumpen en Lindeplein is beslissend bevoegd.


Ieder jaar weer doen er zich vragen en/of opmerkingen voor rondom de braderie, bewoners, bezoekers, marktkooplui iedereen komt wel eens thuis een wilt dan nog een vraag stellen dit kan door ons te e-mailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. wij proberen u dan zo snel mogelijk een tegenbericht te sturen.


De gemeente Brunssum verleend ieder jaar weer haar assistentie bij de organisatie van de Oranjebraderie, daar de gemeente Brunssum ook trots is op de braderie!


KINDERVRIJMARKT!
De kindervrijmarkt is weer terug waar hij altijd geweest is, namelijk op het Lindeplein, echter niet zoals vroeger. Vanaf dit jaar vindt U de kindervrijmarkt terug op het verlaagde gedeelte van het Lindeplein (de parkeerplaatsen).

 

Kaders / voorwaarden omtrent het houden van kindervrijmarkten.

  1. Kosten per plaats bedragen €2,- (inclusief borg € 7,00)
  2. Er mogen alleen gebruikte goederen worden verkocht waarvan we mogen aannemen dat de kinderen die spullen zelf hebben kunnen verzamelen en vervoeren. Dus geen nieuwe, ongebruikte spullen of bijvoorbeeld meubels.
  3. Het is alleen aan kinderen (tot en met 16 jaar) toegestaan om goederen, muziek of theater aan te bieden voor geld. Ouders mogen hun kinderen hierin -op de achtergrond- wel begeleiden. Het is dus niet de bedoeling dat zij de spullen verkopen voor hun kinderen (of zichzelf). Bovenstaande geldt ook indien de opbrengsten van de activiteit bedoeld zijn voor andere kinderen (bijvoorbeeld een stichting voor kinderwelzijn o.i.d.
  4. Het verkopen of aanbieden van dranken of etenswaren is niet toegestaan.
  5. De maximale verkoop ruimte is 3 x 3 meter per grondplaats.
  6. Mochten zich meer kandidaten aanmelden dan beschikbare plaatsen, worden deze toegewezen op volgorde van inschrijfdatum.
  7. De verkoopplaats dient continu bemand te zijn vanaf 09:00 uur tot 16:00 uur.
  8. Alle vuilnis en niet verkochte materialen dienen na afloop opgeruimd te worden. Er is een container beschikbaar om afval in te deponeren. Om dit te waarborgen dient bij inschrijving een borg te betaald te worden van € 5,00 welke na afloop retour gegeven wordt indien de plaats schoon wordt opgeleverd.
  9. Tijdens de kindervrijmarkt is het niet toegestaan om met auto's of aanhangers op het lindeplein te komen, alleen voor te laden of lossen tussen 08:00 t/m 09:00 en na afloop van de kindervrijmarkt van 16:00 t/m 17:00
  10. Het gebruik van partytenten of kleine koepeltenten is niet toegestaan.
  11. De deelnemers aan de kindervrijmarkt dienen de organisatie te vrijwaren van iedere vorm van aansprakelijkheid deelname geschiedt geheel op eigen risico.
  12. Indien deelnemers zich niet aan deze kaders / voorwaarde houden, of de aanvullende aanwijzingen van de marktmeester of zijn medewerkers niet opvolgen. Zal de deelnemer per direct van de kindervrijmarkt verwijderd worden.
  13. De kindervrijmarkt zal gehouden worden op de verlaagde parkeerplaats van het Lindeplein
  14. Gevallen waarin deze regeling niet voorziet, beslist de organisatie van de Oranjebraderie Brunssum.
  15. Maximaal 1 grondplaats per kind. De vakken zijn aangegeven op het lindeplein.
  16. Annuleren is kosteloos tot 25 april 2018, Let op: de borg word niet terugbetaald als niet wordt deelgenome aan de markt zonder te annuleren. Annuleren kan door een email te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Gegevens kindervrijmarkt:

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

(uitsluitend per email te benaderen!)


ORANJE BRADERIE
 
BRUNSSUM
logo-oranjebraderie2 

 ZATERDAG


27 APRIL 2018

 

Contactgegevens:


T
elefoon: 06-55867424 (Bernhard)

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Postadres:
V.O.F. Brunssum Events
Trichterweg 197
6446 AS  Brunssum


Bezoekadres:

Café Schobben
Rumpenerstraat 12
6443 CD  Brunssum

alle dagen vanaf 19.00u
(woensdag gesloten)

 

KvK nummer:  60233486

BTW nummer: NL.8538.20.521.B.01

Bankrekeningnummer:
NL02 RABO 0156 9076 07