INSCHRIJVING KINDERVRIJMARKT IS GESLOTEN!


De inschrijving voor de kindervrijmarkt is gesloten voor dit jaar.




KINDERVRIJMARKT

 


Ook dit jaar zal er wederom een kindervrijmarkt zijn op het Lindeplein, op het verlaagde gedeelte van het Lindeplein (de parkeerplaatsen) en alle kinderen uit de omgeving zijn uitgenodigd!

 

De kinderen mogen hun spulletjes verkopen vanaf een deken, een tafel of zelf gebouwd kraampje. Alle kinderen dienen zich vooraf op te geven via onderstaand inschrijfformulier. Betalen kan vooraf door papa en/of mama of je neemt je inschrijfgeld de dag van de kindervrijmarkt gepast mee en betaald voordat je je spulletjes uitpakt. Een plaatsje (= 1 parkeervak) en je mag zelf je plaatsje uitkiezen op 27 april vanaf 08.00u, de kindervrijmarkt start een uurtje eerder dan de grote braderie dus je hebt tot 09.00u om je plaats in te richten. Heb je heel veel te verkopen mag je ook twee plaatsen bestellen. Het is de bedoeling dat je zelf verkoopplaats aanwezig bent tijdens de openingstijden, papa en/of mama mogen jullie wel helpen maar....jullie zijn deze dag de baas van jullie "winkeltje". 

 

Opgeven kan via onderstaande knop ga je naar het digitale inschrijfformulier.
U kunt het ingevulde inschrijfformulier terugsturen naar kindervrijmarkt@oranjebraderiebrunssum.nl
!!! INSCHRIJVING IS GESLOTEN !!!
 
Regels voor de kindervrijmarkt
  • Kosten per plaats bedragen €6,00 (dit is inclusief borg €5,00) plaatsje kost dus €1,00.
  • Er mogen alleen gebruikte goederen worden verkocht waarvan we mogen aannemen dat de kinderen die spullen zelf hebben kunnen verzamelen en vervoeren. (Dus geen nieuwe, ongebruikte spullen of bijvoorbeeld meubels)
  • Het is alleen aan kinderen (tot en met 13 jaar) toegestaan om goederen, muziek of theater aan te bieden voor geld.
  • Ouders mogen hun kinderen hierin -op de achtergrond- wel begeleiden.
  • Het verkopen of aanbieden van dranken of etenswaren is niet toegestaan.
  • De maximale verkoop ruimte is zo groot als 1 parkeervak.
  • Mochten zich meer kandidaten aanmelden dan beschikbare plaatsen, worden deze toegewezen op volgorde van inschrijfdatum.
  • De verkoopplaats dient bemand te zijn vanaf 09:00 tot 16:00 uur.
  • Alle afval en niet verkochte materialen dienen na afloop opgeruimd te worden. Er is een container beschikbaar om afval in te deponeren.
  • Om dit te waarborgen dient bij inschrijving een borg te betaald te worden van €5,00.
  • Tijdens de kindervrijmarkt is het niet toegestaan om met auto's of aanhangers op het lindeplein te komen, alleen tussen 08:00 t/m 09:00 en 16:00 t/m 17:00.
  • Het gebruik van partytenten of kleine koepeltenten is niet toegestaan.
  • De kindervrijmarkt zal gehouden worden op de verlaagde parkeerplaats van het Lindeplein.
  • Maximaal 1 grondplaats per kind. De vakken zijn aangegeven op het lindeplein.
  • Annuleren is kosteloos tot 25 april 2022, dit kan uitsluitend door een email te sturen naar de kindervrijmarkt.
  • Let op: de borg word niet terugbetaald als niet wordt deelgenome aan de markt zonder te annuleren. 
  • In gevallen waarin deze regeling niet voorziet, beslist de organisatie van de Oranjebraderie Brunssum.
 
 
logo-oranjebraderie2 

WOENSDAG

27 APRIL 2022

 

 

 

ONZE CONTACTGEGEVENS:

 

 

!!! Nieuw telefoonnummer !!!

 

06-25502681

 

ook bereikbaar via whatsapp

 

stuur een e-mail naar:

de marktmeester

 

de kindervrijmarkt

 

Postadres:
V.O.F. Brunssum Events
Trichterweg 197
6446 AS  Brunssum

 

 

Overige gegevens:

KvK nummer:  60233486

BTW nummer: NL.8538.20.521.B.01

Bankrekeningnummer:
NL02 RABO 0156 9076 07